وبلاگ

LinkedIn بزودی از تاریخچه ، پیام رسان های داخلی و ویژگی ظاهری جدید بهره خواهد برد


LinkedIn اخیراً اعلام کرده است که به زودی شاهد ظاهر جدیدی برای این شبکه اجتماعی تجارت محور خواهیم بود و از طرف دیگر باید منتظر فرصت های پیام رسانی و همچنین داستان هایی باشیم که به کاربران امکان می دهد تصاویر و فیلم هایی را که پس از یک روز ناپدید می شوند به اشتراک بگذارند.

LinkedIn در حال آزمایش داستان در برخی کشورها مانند برزیل ، استرالیا ، فرانسه و هلند است. اکنون این شرکت گفته است که آماده انتشار داستان در ایالات متحده و کانادا است و ظرف یک هفته این ابزار را برای کاربران سراسر جهان منتشر می کند. بنابراین ، قبلاً مشخص شده است که LinkedIn ، مانند سایر شبکه های اجتماعی ، می خواهد دو برابر بیشتر بر تولید محتوای ویدیویی در سیستم عامل خود تمرکز کند.

Snapshot Messenger اولین برنامه ای بود که داستان نویسی را در سال 2013 در دسترس کاربران قرار داد. از آن زمان ، سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، یوتیوب و توییتر نیز نسخه های خود را از داستان ها ایجاد کرده اند. پینترست همچنین روز چهارشنبه گفت که در حال آزمایش ابزار داستان گویی خود است که به کاربران امکان می دهد موسیقی و متن را به فیلم ها و تصاویر اضافه کنند. اما داستان های Pinterest به نام Story Pins در طی 24 ساعت از بین نمی روند.

LinkedIn می گوید کاربرانی که توانسته اند داستان ها را آزمایش کنند از توانایی ایجاد تصویر و فیلم از دفاتر خانه خود ، صحبت در مورد فرصت های شغلی و آنچه در محل کار یا اوقات فراغت انجام می دهند ، استفاده کرده اند. هر روز ، داستان های LinkedIn از کاربران س questionsالات جدیدی می پرسد ، مانند کارهایی که در روزهای هفته انجام می دهند یا اینکه چگونه در آخر هفته انرژی خود را بازیابی می کنند. قابلیت افزودن برچسب به داستان ها نیز اضافه می شود.

لیز لی ، مدیر محصولات LinkedIn معتقد است که “داستان ها به کاربران این امکان را می دهند که محتوای واقعی بیشتری را به اشتراک بگذارند.” البته ، افزایش استفاده از داستان سرایی در شبکه های اجتماعی چالش هایی نیز دارد ، زیرا می توان از هر ابزار جدیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات نادرست ، گسترش نفرت یا ارسال محتوای توهین آمیز استفاده کرد. مدیران محتوایی که تصاویر و فیلم ها را در داستان ها ردیابی می کنند نیز باید سریع عمل کنند ، زیرا پست ها ظرف 24 ساعت ناپدید می شوند.

از طرف دیگر ، داستان ها می توانند عاملی برای ترغیب افراد به ارسال بیشتر در شبکه های اجتماعی باشند ، زیرا کاربران می دانند که این مطالب برای همیشه در پروفایل آنها باقی نمی ماند. افزایش تعامل مخاطبان با داستان ها همچنین به فروش تبلیغات بیشتر در شبکه های اجتماعی کمک می کند.

اما علاوه بر داستان ها ، لینکدین قصد دارد از چهره جدیدی برای شبکه اجتماعی خود رونمایی کند که استفاده از سایت و برنامه LinkedIn را برای 700 میلیون کاربر آسان می کند. این طراحی جدید فضای خالی بیشتری را شامل خواهد شد ، بسیار ساده تر خواهد بود و بسیار مدرن تر به نظر می رسد. جالبتر اینکه ، در طراحی جدید از رنگ آبی که رنگ نمادین LinkedIn است ، کمتر استفاده می شود. همچنین کاربران می توانند از نوار جستجو برای یافتن گروه ها ، محتوا و رویدادهای مختلف استفاده کنند.

برای ترغیب بیشتر کاربران به استفاده از ابزارهای موجود در شبکه اجتماعی ، LinkedIn به یک پیام رسان داخلی متوسل شد. کاربران می توانند پیام های مختلف را به صورت گروهی انتخاب کرده و بایگانی یا حذف کنند. از طرف دیگر ، می توانید پیام های ارسالی را ویرایش یا حذف کنید و با یک موج به پیام های دیگران پاسخ دهید. سرانجام ، پیام رسان های LinkedIn شامل آیکون هایی برای خدمات مختلف کنفرانس ویدئویی مانند Blue Jeans ، Zoom و Skype خواهد بود تا کاربران بتوانند با لمس یک دکمه چت های ویدیویی را شروع کنند.


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن