وبلاگ

Google Analytics با فناوری یادگیری ماشین به روز شده است


اگر فکر می کنید ممکن است شرکت های بزرگ علاقه بیشتری به داده های کاربر نداشته باشند ، Twilio هفته گذشته استارتاپی به نام Segment را با قیمت 2.3 میلیارد دلار خریداری کرد. این تازه کار اطلاعات مشتری را جمع آوری می کند. گوگل به خوبی از تمایل شرکت ها برای جمع آوری داده های کاربر آگاه است و در تلاش است تا با به روزرسانی جدید ابزار Google Analytics ، شرکت ها بتوانند اطلاعات کاربران خود ، به ویژه داده های مربوط به خدمات Google را بهتر درک کنند.

درست نیست؟ معاون برنامه اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و خرید Google در بیانیه جدیدی نوشت که ابزارهای Google Analytics برای سازگاری بهتر با شرایط فعلی ویروس تاج دستخوش تغییراتی شده اند. سرینیواسان می گوید قابلیت های جدید تجزیه و تحلیل اجازه می دهد تا معامله گران بدون در نظر گرفتن ماهیت هدف ، به هدف اعلام شده خود برسند. یکی از راه های دستیابی به اهداف شما تزریق الگوریتم های یادگیری ماشین به ابزارهای تجزیه و تحلیل است تا بتواند به طور خودکار داده های مهم را برای معامله گران برجسته کند.

سرینیواسان در بیانیه ای گفت: “اساساً ، Google Analytics به الگوریتمی یادگیری ماشین مجهز است که به طور خودکار داده های جامع برنامه های روی صفحه را نمایش می دهد تا بتوانید مشتریان خود را در انواع دستگاه ها و سیستم عامل ها کاملاً درک کنید.” ایده اصلی این بروزرسانی این است که بازرگانان به داده های بیشتری دسترسی دارند. داده هایی که برای آنها بسیار مهم است.

به این ترتیب ، Google Analytics می تواند با استفاده از یادگیری ماشینی داده هایی از جمله “کدام گروه از مشتریان احتمال خرید یک محصول خاص را دارند و کدام گروه علاقه مند نیستند” نمایش دهد. چنین داده هایی برای تیم های بازاریابی بسیار مهم است. با دسترسی به این داده های ارزشمند ، بازرگانان بهتر می توانند محصولات خود را به مشتریان ارائه دهند و در نهایت درآمد خود را افزایش دهند.

اگر سیستم یادگیری ماشین Google Analytics دقیقاً همانند توضیحات Google کار کند ، بازاریابان می توانند عملکرد آنها را با هر مشتری یا گروهی از مشتری در سیستم عامل های مختلف بسنجند. با ظهور ویروس تاج ، نیازهای مصرف کننده به سرعت در حال تغییر است و ارائه این داده های ارزشمند به تجار کمک می کند تا راحت تر با آنها سازگار شوند.

توجه داشته باشید که سیستم جدید در گروه محصولات Google قرار می گیرد. به همین دلیل ، این شامل بهینه سازی های ویژه برای عملکرد بهتر با Google Ads ، YouTube ، Gmail و جستجوی Google است. البته ، سیستم جدید یادگیری ماشین با سرویس هایی که توسط گوگل توسعه نیافته اند نیز کار می کند. سرینیواسان در بخشی از بیانیه گوگل گفت که رویکرد جدید این شرکت منجر به تعدادی درخواست می شود که مدتهاست توسط تبلیغ کنندگان ثبت شده اند.

مقالات مرتبط:

از آنجا که Google Analytics جدید تعاملات مبتنی بر برنامه ها و وب را با یکدیگر اندازه گیری می کند ، می تواند داده های دقیق تری را ارائه دهد. به این ترتیب ، کاربر می تواند میزان تعامل با محصولات خود را در سیستم عامل هایی مانند YouTube و کانال های مالی گوگل و مکان های دیگر مانند موتورهای جستجو ببیند و اثربخشی تلاش های بازاریابی خود را بهتر درک کند.

Google همچنین به قوانین سختگیرانه حریم خصوصی مانند GDPR (مقرره عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا) CCPA (قانون حریم خصوصی مصرف کننده در کالیفرنیا) پرداخته و می خواهد از Analysis تبعیت کند.

تمام ویژگی های جدید برای سودآوری ویژه بازرگانان طراحی شده اند. به لطف فرصت های جدید ، خرده فروشان نیازهای مشتریان را برای افزایش سود خود و ارائه محصولات بهتر به مشتریان بهتر درک می کنند.


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن