وبلاگ

پردازش رسانه عکس بگیرید و یک کارت هدیه 500000 تومانی برنده شوید


مدیا پردازش به عنوان یکی از عمده ترین واردکنندگان تلفن های همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و لوازم جانبی با ارائه تضمین قابل اعتماد توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. این شرکت همیشه بر حمایت از حقوق مصرف کننده تأکید داشته و با توجه به اهداف و چشم انداز خود سعی در ارائه خدمات با کیفیت دارد.

همانطور که گفته شد ، شرکت پردازش رسانه رقابت جدید خود را آغاز کرده است. اول از همه به خاطر داشته باشید که سری جدید مسابقات پردازش رسانه به منظور ایجاد تعامل بیشتر با کاربران عزیز و مشتریان عزیز به صورت هفتگی برگزار می شود.

شرایط شرکت در مسابقه پردازش رسانه جدید

کسانی که علاقه مند به شرکت در مسابقه هستند می توانند از قسمت های برجسته صفحه بازدید کنند [email protected] بازدید وقتی تلفن همراه در جعبه است ، سعی کنید آن را نگه دارید ، سپس از صفحه عکس بگیرید و برای پردازنده رسانه ارسال کنید.

جوایز برای مسابقه پردازش رسانه جدید

روز پنجشنبه ، 31 اکتبر ، به پنج نفر از برندگان خوش شانس این مسابقه کارت هدیه ای به ارزش 500000 تومان اهدا می شود. ناگفته نماند که قرعه کشی ، مانند قرعه کشی قبلی ، به صورت زنده انجام خواهد شد. جوایز معرفی شده در حال حاضر تلفن های همراه و کارت های هدیه است که در مسابقات هفتگی بعدی به جوایز مختلف دیگری اهدا می شود. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم همچنان صفحه پردازش رسانه را در اینستاگرام دنبال کنید.

گارانتی درگیر

پردازش رسانه به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات گارانتی در کشور ، همیشه سعی در جلب بیشترین رضایت مشتری دارد. این شرکت همچنین با تأکید بر حقوق مصرف کننده در ارائه خدمات با کیفیت تلاش می کند. همانطور که می دانید ، مدیا پردازش اخیراً در جشنواره جدید خود دو ماه دیگر به مشتریان خود گارانتی داده است که می توانید شرایط این جشنواره را از لینک زیر مشاهده کنید.

(2 + 18 جشنواره پردازش رسانه)

شعبات گسترده در کشور

عامل مهم دیگری که شرکت پردازش رسانه را به یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات گارانتی تبدیل کرده ، شعب گسترده این برند در سراسر کشور است. بنابراین ، مصرف کنندگان در شهرهای مختلف دیگر مجبور نیستند برای استفاده از خدمات گارانتی به تهران مراجعه کنند ، با وجود این شعب ، بدون شک این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان گرامی می شود. مشتریان همچنین می توانند وضعیت تلفن خود را به صورت آنلاین پیگیری کنند.

پاسخگو و متعهد مشتری بلوک صدا

کارکنان صدای مشتری در طول روز برای شنیدن صدای شما و ارائه راه حل های حرفه ای برای مشکلات در اسرع وقت در دسترس هستند. این واحد در ابتدای کار خود احترام مشتریان را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و سعی دارد با صبر و حوصله به توضیحات مشتریان عزیز گوش فرا داده و در رفع مشکلات آنها سریعتر اقدام کند.

“با تشکر از اعتماد شما ، ما به تضمین شماره یک تبدیل شده ایم.”


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن