وبلاگ

وسترن دیجیتال قسمتهای مختلف شرکت خود را سازماندهی می کند


وسترن دیجیتال از برنامه های مهمی برای سازماندهی شرکت خود برای ساده سازی توسعه درایوهای سخت و دیسک های سخت خبر داده است. وسترن دیجیتال از این پس دارای دو واحد تجاری مجزا خواهد بود که با HDD و SSD کار می کنند که هر یک توسط مدیر عامل آن اداره می شوند. رابرت سودربری در حال حاضر یکی از بخش ها را مدیریت می کند و این شرکت به دنبال یک مدیر کل برای بخش تجارت HDD است. ای

وسترن دیجیتال با تلاش مکرر چند سال پیش خود توانست صنعت ذخیره سازی را تثبیت کند. در اوایل سال 2010 ، این شرکت مدیریت چندین شرکت فعال در زمینه HGST ، SSD و Flash را برای به دست آوردن محصولات لازم به عهده گرفت. اما تا زمانی که SanDisk را در سال 2017 خریداری نکرد ، نمی توانست NAND flash تولید کند. پس از خرید چندین شرکت Western Digital ، تصمیم گرفت اکنون زمان ساخت یک سازمان ذخیره سازی یکپارچه متمرکز بر فناوری جدید در هر واحد تجاری خود باشد. .

مقالات مرتبط:

در حالی که این غول ذخیره سازی در حال تکامل بود ، متأسفانه مدل تجاری نتوانست به مرحله نهایی برسد و به درستی کار نکرد. در سال 2015 ، وسترن دیجیتال درآمد 14.6 میلیارد دلار و سود خالص 1.5 میلیارد دلار را گزارش کرد ، در حالی که درآمد سالانه SanDisk برای سال مالی 2015 حدود 5.56 میلیارد دلار بود. اما برای همان دوره ، درآمد گزارش شده برای شرکت تلفیقی 16.569 میلیارد دلار بود و درآمد این شرکت 16.726 میلیارد دلار در سال مالی 2020 بود. این بدان معناست که این شرکت هنوز موفق نشده است فراتر از Western Digital و SanDisk چند سال پیش رشد کند.

مشکلات موفقیت وسترن دیجیتال

دلایل زیادی وجود دارد که وسترن دیجیتال برای افزایش درآمد خود در مقیاس گسترده تلاش می کند. دنیای فناوری ذخیره سازی اکنون بیش از هر زمان دیگری با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و باعث شده شرکت های بزرگی مانند Western Digital مانند گذشته نتوانند به جلو حرکت کنند. رقابت در بازار 3D NAND و SSD ضعیف شده است ، بازار کلی هارد در حال کاهش است و وسترن دیجیتال مجبور شده است روی محصولات دیگر تمرکز کند و از رقابت با شرکت های بزرگی مانند Dell EMC ، HPE ، IBM NetApp و Hitachi جلوگیری کند. برای فروش آنها برای فناوری ذخیره سازی.

ایجاد دو واحد جداگانه در وسترن دیجیتال باعث ایجاد رقابت داخلی مثبت می شود

وسترن دیجیتال در تلاش برای ساده سازی تجارت و همچنین تسریع در توسعه محصول ، تصمیم گرفت این شرکت را به دو قسمت تقسیم کند که هر یک به طور مستقل فعالیت می کنند. این می تواند رقابت داخلی ایجاد کند ، اما ارزش آن را دارد. زیرا می تواند باعث افزایش سرعت تولید و افزایش بیشتر درآمد شود.

واحد تجاری Flash توسط رابرت سودربری مدیریت خواهد شد ، که مسئول استراتژی کلی نمونه کارها NAND ، توسعه محصول ، مهندسی ، تیم های مدیریت محصول و نتایج تجاری خواهد بود. سودبری پیش از این به عنوان معاون مدیر عامل و مدیر بازرگانی سیسکو و بعداً به عنوان مدیر UpLift فعالیت می کرد. همینطور یک مشاور روبریک و مک کینزی و شرکت کار می کنند.

سودربری گفت:

به نظر من ، نوآوری های محصول نتیجه ایده های عالی و بازارهای پویا است. آنچه در مورد تجارت تجارت دیجیتال Flash فکر می کنم این است که پتانسیل آن می تواند نیازهای هر بازار از جمله cloud ، دستگاه های تلفن همراه ، بازی ها ، ویدئو و دستگاه های هوشمند را برآورده کند. این پتانسیل ، همراه با تفکر در مورد چگونگی تکامل محصولات و فناوری ها ، راه را برای ارائه نوآوری به مشتریان هموار می کند. رمز موفقیت وسترن دیجیتال استقرار قوی فناوری همراه با یک استراتژی متمرکز برای هر یک از این بازارها است.

همانطور که قبلا ذکر شد ، این شرکت همچنین به دنبال مدیر کل برای تجارت هارد دیسک خود است. مدتی است که این شرکت مدیرانی را برای بخشهای مختلف خود انتخاب کرده است. در اوایل سال جاری ، پس از استعفای استیو میلیگان ، مدیر ارشد Western Digital ، كه از 2002 تا 2020 در این شركت كار می كرد ، دیوید هاكلر را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب كرد.


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن