وبلاگ

هر کاربر آمریکایی به طور متوسط ​​ماهانه 33 دلار برای مشترک شدن در برنامه ها پرداخت می کند


یکی از روشهایی که در سالهای اخیر برای استفاده از ویژگیهای برنامههای مختلف رایج شده است ، هزینه اشتراک است. به گونه ای کاربر هزینه ماهانه یا سالانه پرداخت می کند و به ویژگی های کامل برنامه یا سرویس دسترسی دارد. این روش نه تنها به کاربر کمک می کند تا با کمترین هزینه به ویژگی های برنامه دسترسی پیدا کند. همچنین به توسعه دهندگان کمک می کند مخاطبان بیشتری جذب کنند و در نتیجه درآمد را افزایش دهند.

اکنون گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد هر آمریکایی حداقل 78.20 دلار در ماه برای اشتراک برنامه یا 58.33 دلار برای اشتراک برنامه و خدمات مانند Apple Music هزینه می کند.

از نظر توسعه دهنده ، خرید اشتراک از سه طریق مختلف مهم است. در حالی که خرید اشتراک برای توسعه دهندگان به یک روش کارآمدتر برای ایجاد درآمد با ثبات فزاینده تبدیل شده است ، چنین مدل درآمدی در درجه اول به توسعه دهندگان نشان می دهد که آیا برنامه یا خدمتی که ارائه می دهند برای کاربران مفید است در حقیقت ، توسعه مداوم برنامه به میزان درآمدی که کسب می کند بستگی دارد و میزان درآمد مکرر برای توسعه دهندگان نشان می دهد که آیا خدمات یا برنامه آنها ارزش صرف انرژی ، زمان و هزینه بیشتری را دارد یا نیاز به بررسی دارد.

درآمد دوره ای می تواند هزینه های مختلفی از جمله به روزرسانی و بروزرسانی را پوشش دهد. در حقیقت ، به توسعه دهندگان کمک می کند تا با ایجاد ویژگی ها و قابلیت های جدید برای برنامه یا خدمات خود ، به صورت دوره ای درآمد کسب کنند. در آخر ، می توانیم به برنامه ها یا سرویس هایی که به سرور نیاز دارند ، اشاره کنیم. فعالیت سرور به معنای هزینه های اضافی برای توسعه دهندگان است و درآمد مکرر به توسعه دهندگان کمک می کند تا سرورهای مورد نیاز خود را بر اساس خدمات ، تعداد کاربران و موارد دیگر حفظ و نگهداری کنند.

در طرف دیگر مصرف کنندگان قرار دارند. خرید اشتراک برنامه ممکن است گزینه بهتری نسبت به مدل قبلی برای خرید کاربران باشد ، یعنی خرید برنامه های دائمی با قیمت بسیار بالاتر. با این وجود ، باید توجه داشت که کاربران فقط از یک برنامه استفاده نمی کنند و حق اشتراک در چندین برنامه می تواند هزینه های کاربر را افزایش دهد. چنین مشکلی نکات منفی آن را نیز در شرایط بد اقتصادی کنونی نشان می دهد.

گزارش ها نشان می دهد که کاربران آمریکایی در حال حاضر به طور متوسط ​​حدود 20 دلار برای اشتراک در برنامه های مختلف پرداخت می کنند. اما این گزارش می گوید چنین مبلغی در حال افزایش است. این اشتراک شامل بازی ها و نرم افزار است و با اضافه شدن سرویس هایی مانند Netflix ، Apple Music و موارد مشابه ، هزینه مذکور می تواند به 58.33 دلار برسد.

مقالات مرتبط:

در این گزارش آمده است که آماری که از یک شرکت تحلیلی به نام Adjust به دست آمده در دسترس رسانه ها قرار گرفته است. این شرکت با استفاده از یک ابزار بررسی ، وضعیت عضویت کاربران در خدمات اشتراک و برنامه های مشابه را بررسی کرد و توانست آمار ارائه شده را بدست آورد. یک مقام ارشد تعدیل توضیح می دهد که پرداخت اشتراک به یکی از متداول ترین روش های استفاده از ویژگی های برنامه ها و خدمات مختلف از جمله پخش جریانی محتوای تبدیل شده است. جایگزینی هزینه اشتراک با پرداخت دائمی از سال 2018 آغاز شده است. در سال 2019 ، 21٪ از درآمد خدمات و برنامه ها به صورت هزینه اشتراک است که بالغ بر 6.4 میلیارد دلار است.

طبق گفته مدیر اجرایی Adjust ، تا سال 2020 ، وقتی دنیا گرفتار بیماری عروق کرونر قلب است و بسیاری از کاربران خانگی درگیر آن می شوند ، درآمد حاصل از خدمات و برنامه های اشتراک به طور قابل توجهی رشد می کند. شرکت دیگری به نام Apptopia گزارشی را منتشر کرد که اظهارات یک مقام ارشد Adjust را تأیید می کند. طبق گفته Apptopia ، درآمد حاصل از خدمات اشتراک فقط در ماه آگوست 200 میلیون دلار برآورد شده است.


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن