وبلاگ

سامسونگ فاصله خود را با رقبا در بازار موبایل افزایش داده است


سامسونگ موفق شد بیشترین سهم از فروش جهانی تلفن های هوشمند را در تابستان ماه آگوست به خود اختصاص دهد. هواوی در رده دوم قرار گرفت و پس از کره ای ها دوم شد.

گزارشی از اوت (اوت) “Counterpoint” نشان می دهد که سامسونگ با 22٪ فروش و 2٪ بیشتر از سهم فروش در ماه آوریل (آوریل) ، پیشروترین شرکت های تولید کننده موبایل در بازار جهانی است.

در همین حال ، هواوی از 16 درصد سهم بازار در ماه آگوست و 5 درصد از 21 درصد از سهم بازار در آوریل خبر داد.

تبلیغات استخدام

اگرچه سازندگان گوشی های هوشمند در ماه های اول تابستان سال جاری مشکل داشتند ، سامسونگ توانست چنین سهم بازار را بدست آورد. در ژوئیه و آگوست سال جاری ، با افتتاح بازار ، کره ای ها به سرعت کار خود را آغاز کردند. تنش بین مصرف کنندگان چینی و هندی نیز به نفع سامسونگ کاهش یافته است و به طور کلی این شرکت به لطف بازاریابی آنلاین توانسته است بهترین عملکرد خود را از سال 2018 در هند نشان دهد.

گزارش Counterpoint نشان می دهد که اپل در آوریل و آگوست موفق به حفظ 12 درصد سهم بازار شده است. پیش بینی می شود با عملکرد تلفن های هوشمند سری 12 آیفون اوضاع تغییر کند و احتمالاً در سه ماهه آخر سال جاری می تواند سهم بیشتری از بازار را به دست آورد.

حتی اگر آیفون های جدید کمی اواخر امسال وارد بازار شوند ، سهم بازار کوپرتینو به دلیل فروش آیفون SE SE و آیفون 11 در سال 2020 ثابت خواهد ماند. مینسو کانگ ، تحلیلگر بازار ، گفت:

“شرایط ژئوپلیتیک و روابط سیاسی بین کشورها تأثیر زیادی بر بازار گوشی های هوشمند گذاشته و فعالیت های بازاریابی را در برخی مناطق تحت الشعاع قرار داده است. در نتیجه ، شرکت های بزرگ تلفن های هوشمند در حال تمرکز بر استراتژی های فروش خود هستند. “شرکت هایی مانند سامسونگ ، اپل ، شیائومی و اوپو در چنین شرایطی توانسته اند بیشترین سود را کسب کنند.”

سهم بازار شیائومی در ماه آگوست 3٪ نسبت به آوریل افزایش یافته و از 8٪ به 11٪ افزایش یافته است.


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن