وبلاگ

رنو ناجی مرسدس بنز خواهد بود. چالش های جدید خودروسازان آلمانی برای دستیابی به استانداردهای اروپا


شرکت فرانسوی رنو به راحتی به اهداف خود برای انتشار گازهای گلخانه ای مانند CO2 در سال 2020 رسیده است و بنابراین می تواند به سایر خودروسازانی که در حال حاضر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند کمک کند.

اخیراً ، ماتیاس اشمیت ، محقق صنعت خودرو ، اسنادی را از کمیسیون اروپا دریافت کرده است که براساس آن رنو می خواهد میانگین انتشار گازهای گلخانه ای خود را با سایر شرکت های خودروسازی به اشتراک بگذارد. این درخواست مطابق با ماده 6 مقررات اتحادیه اروپا № 2019/631 برای اتومبیل های سواری انجام شده است.

به زبان ساده ، رنو با اختلاف زیادی به اهداف و مقررات اتحادیه اروپا دست یافته است و بنابراین به دنبال فروش آلاینده های خود به سایر تولیدکنندگان خودرو بر اساس قانون اعتبار است. پیش از این ، تسلا اعتبار انتشارات خود را به فیات کرایسلر فروخته بود زیرا نمی توانست به سطح مجاز انتشار CO2 برسد.

بر اساس گزارش های فروش ، رنو موفق به فروش بیشترین اتومبیل های برقی در اروپای غربی شده است. فقط در ماه آگوست ، این شرکت 51،200 ماشین الکتریکی به مشتریان خود تحویل داده است.

سایر خودروسازان در اروپا باید تا 18 نوامبر علاقه خود را برای انجام این کار اعلام کنند تا میانگین آلایندگی رنو تا سال 2020 مشخص شود.

رنو مگان 2020

پیش از این ، رنو قصد داشت مطابق توافق صورت گرفته با شرکای تجاری خود نیسان و میتسوبیشی ، انتشار CO2 در اتحادیه اروپا را به طور مشترک اعلام کند.

با توجه به حوادث و پروازهای گسترده پس از دستگیری کارلوس گون برزیلی برای این همکاری ، که چالش بزرگی را برای مدیریت این خودروساز ایجاد می کند ، رنو تصمیم گرفته است تا تولید CO2 EU را یک شرکت مستقل اعلام کند.

شایعات حاکی از آن است که رنو قصد دارد با شرکت آلمانی دایملر ، شرکت مادر مرسدس بنز ، توافق نامه ای امضا کند. مرسدس بنز احتمالاً نمی تواند میزان انتشار CO2 خود را در محدوده سال 2020 حفظ کند و برای جلوگیری از جریمه های زیاد در اتحادیه اروپا به سایر شرکت های خودروسازی مانند رنو متوسل شده است.

renault-zoe-2019 (7)

خودروسازان آلمانی به دلیل تولید و فروش زیاد خودروهای بنزینی و دیزلی ، رعایت قوانین دقیق اتحادیه اروپا را دشوار می دانند. در مثالی دیگر از انتشار گازهای گلخانه ای ، یک روانپزشک چینی ، به عنوان شرکت مادر MG ، به گروه فولکس واگن کمک کرد تا به حد مجاز خود برسد.

همکاری بین ام جی و فولکس واگن تا رسیدن به فروش مطلوب محصولات برقی فولکس واگن تا سال 2022 ادامه خواهد داشت.


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن