وبلاگ

اینستاگرام در حال برخورد با تأثیرگذاران مطیع قانون است


سازمان حمایت از رقابت و بازار انگلستان (CMA) اخیراً دریافت که بسیاری از توافقات تجاری بین شرکت ها و افراد تأثیرگذار به طور کامل فاش نشده است و اینستاگرام باید تغییراتی را در سیستم عامل خود ایجاد کند.

قوانین اینستاگرام در انگلیس و سایر کشورها بیان می کند که توافق نامه های تجاری بین شرکت ها و کاربران باید با هشتگ #ad یا sponsored # ذکر شود. استفاده از این هشتگ ها به این معنی است که افراد با نفوذ برای توزیع محتوا پول یا هدیه دریافت می کنند. این توافق نامه ها معمولاً بین شرکت ها و افراد با نفوذ با تعداد زیادی پیرو منعقد می شود.

علیرغم چنین قوانینی ، CMA دریافت که افراد با نفوذ اغلب به صراحت چنین توافقی را بیان نمی کنند. علاوه بر این ، CMA اظهار داشت که اینستاگرام برای حل مشکل اقدامات کافی انجام نداده است. در همین راستا ، این بستر برای جلوگیری از پیگرد قانونی به دلیل عدم رعایت قوانین مصرف کننده تغییراتی ایجاد می کند.

تبلیغات استخدام

مصرف کنندگان ابتدا باید اعلام کنند که برای محصولات موجود در پست خود پول یا خدماتی دریافت کرده اند. در صورت توافق بین افراد با نفوذ و شرکت ها ، مصرف کنندگان باید این موضوع را مطلع کنند.

اینستاگرام

این بستر ابزاری را برای “همکاری پولی” در اختیار همه کاربران خود قرار می دهد. با استفاده از این ابزار ، کاربران می توانند به راحتی وجود توافق نامه را در بالای پست خود اعلام کنند.

سرانجام ، اینستاگرام متعهد به استفاده از فن آوری ها و الگوریتم ها برای شناسایی افرادی است که چنین توافقی را فاش نمی کنند. اگر چنین مواردی را پیدا کند ، این پلتفرم به مشاغل مرتبط گزارش می کند تا با تأثیرگذاران مطیع قانون برخورد کند.

CMA اعلام می کند:

“با توجه به این تعهدات ، اینستاگرام باید ابزاری را برای مشاغل فراهم کند تا به آنها در نظارت بر نحوه تبلیغ محصولاتشان کمک کند. “با توسعه این ابزار ، مشاغل باید قوانین حمایت از مصرف کننده را دنبال کنند و در صورت لزوم مانند درخواست درخواست حذف این پست از اینستاگرام اقدام کنند.”

CMA از پلتفرم خواست گزارش پیشرفت سازمان را بدهد.


منبع: digikala affiliate

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن